Wednesday 8 January 2014

Unde creste cannabisul?

marijuana seedling 
       Planta de marijuana (cannabis) este intalnita aproape peste tot pe glob .Cannabisul este o planta foarte rezistenta si adaptabila, reusind sa supravietuiasca pana in zilele noastre si cred ca nu are de gand sa ne paraseasca prea curand. Marijuana poate sa creasca intr-un subsol, beci, debara, cutie de carton sau chiar o carcasa de calculator.Ca orice planta, cannabisul are nevoie de pamant, apa si lumina pentru a creste.Plecand de la aceste lucruri simple m-am decis sa vad daca pot creste o astfel de planta de cannabis indoor.Zis si facut.Primul pas a fost sa gasesc un loc in casa ferit, care sa nu atraga atentia nimanui, avand in vedere ca nu vroiam sa stie nimeni despre micul meu experiment.M-am hotarat sa construiesc un cub cu laturile de 60 de centrimetrii intr-o debara.Urmatorul lucru a fost sa aduc soarele in debaraua intunecata, el fiind inlocuit de 3 becuri Philips de 32W legata in paralel.Sistemul de racire si circulare a aerului a fost asigurat de 2 gauri date in growbox (o gaura la baza pentru a permite aerului rece sa intre si o gaura in partea de sus pentru a permite aerului cald sa iasa) si 2 ventilatoare de calculator cu diametrul de 12 centimetrii.Totul era aranjat, tot ce mai lipsea era personajul principal: samanta de cannabis.Fiind la inceput aveam nevoie de un soi de cannabis pentru incepatori, adica o planta care nu miroase si nu e foarte pretentioasa.Alegerea mea a fost Northern Light (Seminţe de marijuana 100% feminizată!Northern Light este o specie perfectă de interior. Aproape toate speciile noi de interior conțin genele lui Northern Light. Această plantă minunată este o alegere foarte buna pentru cultivatorii de interior, deoarece produce recolte excelente, excepțional de multă rășină, are un raport floare-frunză foarte ridicat și muguri denși. Norhern Light are o aromă relativ neutră, dar în același timp este plină de forță.) de la cei de la www.nirvanashop.com.Cele 5 seminte feminizate au ajuns dupa aproximativ 10 zile de la plasarea comenzii, foarte discret.Din cele 5 am ales o samanta pe care am plantat-o in pamant, aproximativ jumatate de centimetru pentru a-i fi usor sa scoata capul la lumina.Acum tot ce aveam de facut era sa astept... lucru foarte greu (chiar ca rabdarea e o virtute!).Cand planta a inceput sa creasca, in minte mi-a incoltit o idee ce nu-mi dadea pace.Chiar daca nu spusesem nimanui despre planul meu "malefic" imi era frica ca nu cumva sa ma trezesc cu usa sparta si mascatii dand navala peste mine in casa, gasing plantuta din debara.Devenisem un infractor, conform Legislatiei Romaniei.
   In final totul s-a terminat cu bine, ba chiar mica plantuta, dupa aproximativ 3 luni, m-a rasplatit cu niste flori foarte frumoase.

   In concluzie marijuana creste unde vrei tu!... daca si legea iti permite asta.

No comments:

Post a Comment